CassettMusic

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Andersson - 2 februari 2011 20:06

Ja, efter en evighetslång dag på skolan med bara massa snack om media så känns det rätt skönt att vara hemma, vadå att man var rätt groggy när man skulle prata med sista gruppen om hur bra det är på media. Jag tror vi lyckades peppa dem med vårat groggy humör ( de undrade säkert om vi hade rökt på innan ), ja på tal om media och jobba med händer ( inte för att jag nämnde något om händer innan men skitsamma ) JAG erkänner nu att jag tycker faktiskt om att jobba med blommor, ni blir säkert lika chockade som t.ex när Carol fick veta det, utbrast hon för kung och fosterland " OH MY FUCKING GOD!!! STOP THE CAR" till busschauffören, och han blev så rädd att han körde ner i ett dike ........ ( okej okej, det där hände aldrig ) men hon såg förvånad ut, hon måste trott att jag skämtade till en början... heh!
Nej men nu vet ni det i alla fall, nu slipper jag gå på något slags av möte där man måste tala ut om sitt problem som typ AA fast om trädgård istället ?
- Hej mitt namn är Sara
- HEJ SARA!
- jag vill bli trädgårdsmästare snyft snyft....

Nej nu ska vi sluta detta med några vackra bilder från förra sommaren

     Jag är en hemma-kär kött bonde från Småland!

   

Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Ovido - Quiz & Flashcards