CassettMusic

Alla inlägg under december 2010

Av Andersson - 14 december 2010 21:08

Jag älskar Jul och snö även om det är dödligt kallt ibland, eller alltid!

Ni har väl hört Cee-Lo Green ? jag bara älskar honom, hans röst är så jävla bäst alltså!
Jag råkar vara en sådan som tycker om Melanie Fiona, John Legend, Paloma Faith o.s.v lite det där svängiga och goa musiken som man blir jäkligt glad av.
just lööööv It,, jag menar jag kan inte vara den enda?!
eller?
Kanske, Kanske inte?, vem vet?

Cee Lo får äran att få vara Dagens Låt, kanske ÅRETS, kanske, kanske inte, vem vet?

LA LA LA LA LA !
   

Av Andersson - 1 december 2010 17:34

Jaha!
Ännu en jäkla dag då den där sabla bussen kommer sent. Man tar på sig en tjock- tröja, tjock vinterjacka, halsduk, mössa och tumvantar, MEN ändå känns det som man bara står i underkläder ute i kylan! Trodde seriöst både arslet och näsan skulle åka av...
Det har varit mycket klagomål på bussen som kommer sent och hämtar upp frusna ungar som skulle varit is-statyer om bussen skulle kommit 2 min senare. Så tidningen åkte ut till "the scene of the crime" och tog foto på mig, massa småungar och bedrövade morsor!
Jag lovar, det här fotot kommer sätta fart på min karriär, har redan blivit erbjuden plats i "Let's Dance"! 

NU ÄR DET 1:a DECEMBER!

Dagens Jul Låt å de då va!


" Nu äre jul igen "
 

Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Ovido - Quiz & Flashcards