CassettMusic

Alla inlägg under maj 2010

Av Andersson - 30 maj 2010 21:32

Eftersom det är mors dag idag så åkte jag och resten av hönsen ut till min käre mor. Det var så mysigt att sitta där och äta rabarber-paj och bara skratta med familjen. Min mamma gör de bästa pajerna, ja det är inte bara pajerna som är bäst, utan min MAMMA är bäst i hela världen!!! 
När vi hade fikat såg jag ett par klä-nypor och börjar pussla på dom en efter en, min mamma märker inte att det hänger som en lian av klä-nypor på hennes tork-ställ. Matilda min lillasyrra tycker det såg kul ut och börjar göra samma sak, fast hon tog mina klä-nypor som jag hade börjat pussla ihop som en stjärna! Jag ger henne "the evil look" och vi börjar fightas om dessa klä-nypor som dagisbarn. Det roliga pusslandet av klä-nypor började likna en tävling på liv och död om vem som gjorde det snyggaste mönstret.
Tillslut så får man höra mamma sucka:
 - Jaha, visste jag att ni var såhär lättroade innan så hade jag köpt varsitt paket med klä-nypor till er i julklapp.
Matilda och jag slutar fightas och pusslar i fred.
Jag är lite förvånad själv, inte visste jag att klä-nypor kan vara så kul!! 


   Precis efter tagit denna bild tar min kära syster sönder H:et 


   I <3 U


   Jag Älskar Dig Mamma <3


   

Av Andersson - 29 maj 2010 22:12

Jag vet, jag har inte skrivit på evigheter, men nu så skriver ja (lustigt va?)

jaha familjen och jag kollar på Eurovision Song Contest, och jag tycker det är alltid lika kul att kolla på dessa vrickade, ibland bra och helt unika bidrag som tävlar.
Jag blev ganska full i skratt när jag kollade på Serbiens bidrag, han som sjöng såg ut som en barbie docka som har klippt sig en munk-frilla och gillar att klä sig i "manliga" kläder ( ehm ja *host* ). i allafall låten var lika hemskt som hans utseende och jag kommer drömma hemska drömmar om när han kliver ur sin glas-cylinder och sjunger som om han har mens-verk. Usch säger jag bara !!!

   Hoppsan, sen när skaffade Barbie sådana vältränade (håriga) armar ? :) 

   

Av Andersson - 8 maj 2010 12:04

Igår hade jag vart i stort sätt hela dagen hos en kompis, när jag kom hem var jag helt slut men jag satte mig framför min dator ändå ( inte så smart).
Jag satt där i min säng och skulle fixa video till en ny låt, när jag var färdig så skulle jag publicera den till min dator så jag kan lägga ut den senare. 
Att publicera en film tar en bra stund, så jag började bli mer och mer trött , tillslut så tänker man " äh jag ska bara blunda lite " och vi vet ju allihop hur det brukar sluta. kl " 06:30 " vaknar jag och ser min dator i knät och mina stora hörlurar satt väldigt skevt på mitt huvud, som sagt ena luren satt mitt i fejjat och tryckte upp min näsa, så idag har man fått en sig en uppåt-näsa på köpet. Men att min film var klar var ju inte så farligt iaf.
   Jag Poserar I Spegeln.



   

Av Andersson - 5 maj 2010 20:29

I morse när jag hörde min "underbara" väckarklocka så var jag nog lite för trött och försökte stänga av den på min mp3, lyckat ju!
Jag stängde av min klocka och höll precis på att somna men något i mitt huvud sa " Sara sluta ligg i sängen du måste gå upp nu annars blir du sen" såklart sätter jag mig upp i sängen med ett ryck och kollar på min klocka : " 06:16
Ja det var väl inte så mycket att stressa över precis, men jag traskar in i duschen och duschar ( vad annars? ) kommer ut ur duschen och kollar ut över den fina hamnen och tar på mig mina mys kläder så länge.
Jag går in i köket och slår tån i dörr listen (ja ni vet mycket väl om hur fasansfullt ont det gör) , hoppande på ett ben öppnar jag kylen och tar mig lite tomtegröt m.m
När gröten är färdig i mikron så ska jag känna ifall den är varm, men jag är fortfarande trött ( osmart) och trycker ner hela mitt finger i den stekheta gröten och ett tjut hörs i hela lägenheten, ett tjut som skulle överrösta en kör med tuppar!
När jag är färdig med min otroligt "sköna" frukost och smärtan i min tå och finger är över så ser jag mig själv i spegeln och ser min tofs som sitter som en bulle mitt på huvudet, jag tar ut den och ser att jag helt plötsligt har ett fågelbo på huvudet. Med den looken skulle jag kunna passa perfekt i en Lordi musikvideo om jag nu inte skulle skrämma själva bandet och få huvudsångaren att pissa på sig.
Tur nog kunde jag kamma bort fågelboet men då uppstod andra problem som "Vad ska jag ha på mig idag?
Man letar och letar och känner sig som en svettig Anna Anka i djungeln, och hör hur hon klagar med sin gnälliga skånska "fyfan vad o-exotiskt
När man väl hittar den perfekta tröjan så sitter den inte så snyggt som den borde göra!
Då hittar man den andra tröjan som är jätte bra men senare under dagen så tänker man oftast " Varför tog jag  på mig det här för ? "
   Hallå Morgonfrilla.

 

Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Skapa flashcards