CassettMusic

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

2011 (Världens tråkigaste rubrik)

Av Andersson - 2 januari 2012 11:50

2011 är nu över, och för mig har det gått väldigt fort!
2011 har blivit ett viktigt och betydelsefullt år för mig, många drömmar och önskningar har slagit in. Drömmar jag aldrig trodde skulle bli sanna! 2012 har precis börjat och jag tycker det ska bli spännande att få se hur året kommer att bli, jag hoppas det blir lika mycket äventyr som 2011 var för mig!


Den stora anledningen till att 2011 har blivit så betydelsefullt och viktigt för mig är att jag fann en person som jag alltid letat efter, en person som förstår mig, en person som jag kan prata om PRECIS allt och inget med, en person jag trodde aldrig att jag skulle hitta, en person som varit så nära mig så många gånger men jag har aldrig vetat att det skulle vara just HON, hon som blev min flickvän Lisa. Jag är glad att vi fann varandra och att det blev så mycket mer än vad jag önskat mig. När jag träffade henne för första gången så kändes det så himla bra och jag fick en känsla av att hon och jag skulle bli bra vänner, men jag trodde aldrig att hon skulle bli min flickvän, det var mer än vad jag hade önskat mig! Flera gånger när jag träffade Lisa så önskade jag att hon var min bästa vän, jag började tycka om henne så himla fort. Jag kände att det var något med henne som jag tyckte var så speciellt och så underbart. Hon bara klev in i mitt liv och vände allt upp och ner, allt blev så bra och hon gjorde och gör mig lycklig. Inte konstigt att jag föll pladask för henne! Hon blev inte bara min bästa vän hon blev min underbara flickvän! Jag är lycklig som får vara med om detta äventyr med henne, och så vill jag att det ska fortsätta!

2011 har varit ett otroligt bra år, så mycket härligt har hänt! Jag fick bland annat min första kyss och den var helt underbar! Jag träffade nytt härligt folk och blev av med vissa kontakter! Jag har haft en helt underbar födelsedag, den bästa jag någonsin har haft! Hur eller hur som vi säger i Oskarshamn, jag har haft ett helt underbart år och jag hoppas att 2012 blir lika bra och jag hoppas att jag ska få uppleva massa spännande och nya saker med mina vänner och framförallt med min Lisa!  



  



 
 

 
 
Ingen bild

Din Lisa

2 januari 2012 14:14

Fy vad fint skrivet, älskling! Sitter här och sådär fånler för mig själv. Jag älskar dig <3

Andersson

2 januari 2012 14:39

Hihi, min fånis!
Jag älskar dig Lisa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 13 januari 2012 08:35

     

Av Andersson - 19 september 2011 19:13


Börjar med att säga att min lilla snuffs har fyllt "fy sjutton också" och vi firade hennes dag med daim-tårta, gudomlig blåbärs-paj och bowling på Big Bang.Det var otroligt trevligt och roligt. Efter att ha kastat våra bowling-klot i rännan i en timm...

Av Andersson - 25 augusti 2011 08:30


Jag såg en sak på TV:n här om dagen som jag störde mig på! Ella satt som vanligt och kollade på Cartoon Network, helt plötsligt när jag går förbi TV:n så börjar de visa barn-reklamer om leksaker, coola nya filmer och spel. Ja det var helt okej för de...

Av Andersson - 23 augusti 2011 20:07

Första skoldagen avklarad! Jag har haft ett underbart sommarlov, tack vare min finis    Ella satt och tittade på Cartoon Network idag och man blir ju inte lite nostalgisk när man ser att hon tittar på Dexters Laboratorium. Jag minns när jag var mindr...

Av Andersson - 17 augusti 2011 09:11

Jo, jag har ju en egen fotoblogg. Så om ni känner för det, ta en titt! www.saraander.nyfotat.se     ...

Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Ovido - Quiz & Flashcards