CassettMusic

Alla inlägg under juni 2011

Av Andersson - 20 juni 2011 11:21

Nu har sommarlovet äntligen börjat! 
Ni förstår inte hur mycket jag har längtat efter sommarlov. MEN som ni märker så går tiden läskigt fort och nu är vi plötsligt här och jag har sommarlov!


Eftersom jag har inget sommarjobb så har jag tid till att fotografera, skriva musik, filma, njuta av lovet och bara vara allmänt kreativ. Jag tänker vara kortfattad : JAG ÄLSKAR SOMMAR!
Och jag tror inte jag är ensam om detta, för det är på sommaren man kan grilla, träffa folk och bara sitte ute tills solen går ner! Sommar är kärlek.


Jag avslutar detta inlägg med en video på en jävligt cool tant. Hon är min idol   


 
Det är jag om 50 år :'D


   

Av Andersson - 14 juni 2011 21:46

Kan ni tänka er att nu är jag här och stökar igen!
Efter en hel del tjat om att jag bloggar allt för sällan ( jag höll på att skriva plugga, men när jag tänker efter så stämmer det också. ) så har jag bestämt mig för att börja igen. DÅ tänker ni säkert " Jamen det har hon ju sagt flera gånger " och ja det stämmer, men jag har gått in i den här s.k "bläggen" alltså blogg-väggen, så någon lust eller inspiration har saknats den senaste tiden.

Det har hänt en del knasiga saker i mitt liv. Fast den mest knasigaste och den mest härligaste grejen är att jag gick och blev kär i Lisa. Vi kan ju börja med att hon är väldigt kreativ, fruktansvärt söt och det bästa utav allt .... spänningen stiger.... Hon är min flickvän!   
Yes, ni läste rätt! Lisa är min flickvän och det finns så mycket att säga om henne, men det räcker med att jag säger att jag är kär i denna underbara människa! ( åååh så gosigt) 
Vem kunde tro att en cooling som jag kunde bli en fåntratt p.g.a kärlek? (Men jag älskar det )


Som ni märker så går tiden jäkligt fort.... så ta fram pulkorna, snart är det vinter igen! Och så skulle jag bara passa på att säga att Kinder-ägg och Marknadsgodis är kärlek! 

-Mer kinder-ägg åt folket    

    

Hejkon Svejkon Ägg och Baccon! 

   



Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Skapa flashcards