CassettMusic

Alla inlägg under april 2011

Av Andersson - 27 april 2011 17:22

Jag har absolut inget att skriva om!
Tankarna far och flyger förbi som flugor på speed, det är nästan på gränsen till att jag inte vet vad jag tänker på egentligen, och det plågar mig lite smått!
MEN (detta är inte rumba)
Jag mår något otroligt bra och jag är på jätte gött humör, och så är jag något otroligt glad över att jag äntligen fått lite inspiration till att skriva musik seriöst igen.
Det känns bra för en person som knappast haft någon fantasi de senaste månaderna.
Eftersom jag inte har så mycket mer att skriva om, så lägger jag upp min nya lite halvt dåliga låt här!
Och jag menar det verkligen, att börja med ett nytt musik-program är inte så jäkla lätt i början, så det jag lyckas klämma fram, är det som får duga än sålänge!
 
 
Ha det gött!

   

Av Andersson - 17 april 2011 18:19

Jag börjar med att skriva att jag har haft en himlans bra och gó helg! Kan nog inte beskriva med ord hur lustigt bra det har varit. SÅ nu vet ni det!

Ingen vanlig söndagsångest har jag haft heller, ingen alls faktiskt. Solen sken och det var varmt som en sommardag, det var grill,sol,cola och en go tidning så himla gutt får det inte vara!
jag fick ju t.o.m mitt första myggbett i ÅR! myggjävlar alltså  

Det känns som att det var snö för bara någon månad sen, det är otroligt hur fort tiden har gått, jag måste sluta ha så roligt!

Finns inte så mycket mer att säga än att jag har haft en underbar helg helt enkelt! 
Älskart!

KORV-KORV! hahah    

    
 

Av Andersson - 7 april 2011 21:24

Eller det är kanske månaden of the dissers!
Första inlägget då jag tänker vara riktigt depp!
och första inlägget som kommer bli jäkligt kort!

Känner mig jävligt oälskad!

 

 

Av Andersson - 4 april 2011 19:57

Jag lade ner mycket tid på att göra denna låt till Johanna!

( detta är ej seriöst )


   

   

Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Skapa flashcards