CassettMusic

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Andersson - 29 mars 2011 19:33

Ja, man kan ju undra vart publiken är?
 

Vänta bara och kolla på trummisen, tycker det påminner lite om mig själv :')
 

Av Andersson - 29 mars 2011 12:17

Ja som ni kanske vet har jag bytt musik-program, för jag blev så trött på mitt gamla! Det var liksom ingen uppdatering i ljud och det fanns inte lika mycket möjligheter i det gamla som det finns i mitt nya!
Jag har gjort en test låt, och jag vet att det kommer ta sin tid innan jag lär mig programmet riktigt bra! Så jag lägger upp min test låt här, och jag vet redan att det är inte mitt bästa och den är lite halv dålig, men som sagt det är svårt att byta program när man är super van vid det gamla! 
Men här får ni höra:

   
Nu tänker jag återgå till mitt svenska pluggande.
Ha det gött!!
    

Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Skapa flashcards