CassettMusic

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Andersson - 1 februari 2011 21:43

Visst är det kul att vara lite random ibland? Det är inte helt fel att misstolka heller. För är man lite random och misstolkar lite då och då, blir inte livet lite roligare då?, det tycker ju jag själv att det blir. Jag som brukar vara random för det mesta har vänner som är lite random de också, vilket är super bra. En kompis som för det mesta springer runt och säger "WIIIEE", eller som en annan "AAAARRRGGGHHHH DU ÄR SÅ RÖÖÖÖÖLLLIIIG" eller som min kompis Emma, hon är för jäkla gó när hon hittar på helt random uttryck som : "Meh... Go and kex yourself!!" Eller "DET ÄR SOM ATT STOPPA HUVUDET I EN FRITÖS" ( hahah don't you just love it) Ja helt ärligt så vet jag inte vad hon menar med att man ska gå och " kexa sig själv" , men det låter bra iaf!

Johanna som bor nästan granne med mig, hon är Drottning af misstolkning. Ja som t.ex Sitter Johanna någonstans och jag säger " Meh, kom nu Johanna" så bokstavligen dör hon av skratt ( eller okej att hon dör var väl o ta i), Ja det finns massa sjuka saker som vi två filurer gör, som att hoppa i en snöhög med en korvdräkt, eller så klär Johanna ut sig till en rosa sengångare ? hmm ja... nu gååår vi vidare!

Carol och jag brukar för det mesta använda oss utav uttryck som bara vi tycker är verkligen as kul, eller så är det så att bara vi förstår vad vi egentligen menar, Jag menar hon och jag kan ha en konversation som ser ut såhär:

S- Ah tjabba... HAHAHAH
C- vadåd, vad har jag gjort? AHHAHAHAH
S- ja just! AHHAHAH
C- Hurshåd? AHHAHAAH
S- n ,  Va brad! HAHAHAH

Är det inte underbart hur dålig humor vi har   

   Vadå? Den här bilden är ju så jävla random, typ en turist som håller i en rutten gran och är skit stolt?

 





 

Av Andersson - 1 februari 2011 07:14

Nu har jag en ny liten Meny-avdelning som heter " Veckans Drog Låt"! Paolo Nutini får äran att vara där denna vecka med sin låt "These Streets"

       These Streets (2006)

   

Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Ovido - Quiz & Flashcards