CassettMusic

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Andersson - 18 januari 2011 16:38

Jag hade en riktigt lustig fast intressant dröm inatt.
Jag drömde att jag och min kompis var hemma hos mig, fast jag var betydligt rikare och hade en helväggs platt-tv ( skulle ju inte tacka nej till en riktig hemma bio ).
Jag och min kompis zappar tills vi kommer till en film som handlar om just min barndom. Plötsligt sugs vi in ( eller bara jag? ) i Tv:n och där står jag på gården till huset jag växte upp i. Jag står där och kollar på mini-jag, säger jag att vi pratar så låter det lite som att jag lider av schizofreni...
Mini-jag klagar över sina borttappade pinnar samtidigt som jag är väldigt förvånad över att mini-jag ser exakt ut som jag när jag var mindre och har precis samma röst! Helt plötsligt utbrister mini-jag: "shiiit vad du är FJORTIS!"
jag blir skit förbannad på mini-jag och övertygar den där snorungen ( som är jag) att jag är absolut inte fjortis...

Har ni vart med om att man har två drömmar en natt? Det hade jag!
Plötsligt hade jag en dröm om att det var en bro som låg lite random vid hamnen som gick över till Borgholm. Jag tyckte det var jätte coolt, för min mamma hade sagt i drömmen att man bara kunde köpa Cup-cakes i Borgholm. Jag gick över bron för att shoppa, och när jag väl står där inne i Cup-cake affären så möter jag min andra kompis Johanna, och hon var där inne för att shoppa skor?

Drömmar är bra lustiga, eller så är det bara i mina man kan vara Bat-man eller en cool ninja? 

Jag tycker om att drömma så vi ses i drömmarnas värld! misstolka inte...

   Den här sabla ungen kallade mig fjortis!

   Åh de är ju underbara!

 

Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Skapa flashcards