CassettMusic

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Andersson - 7 januari 2011 18:07

Att ha inget att göra är ibland det bästa man kan göra!
I vanliga fall  burkar jag hata dessa dagar, men idag har jag bara njutit av att inte ha något att göra och min mobil har inte plingat till ännu! Det är underbart att ha opopulära dagar också, det ska ni bara veta ( jag brukar ju vara populär annars.. eller?)
Nej men, när man kommer hem till sin far efter 2 veckor hos mor, så kan det bara vara skönt att chilla loss, dega i soffan, att bara skita i allt, eller göra det jag är nästan bäst på de dagar jag är 100% ledig, jo det är ju såklart att kompa-musik.
Det är en utav de bästa sakerna jag vet! Eller så kan man ha musik i öronen hela dagen och dansa framför spegeln till Sexy Back, Shake That Ass, Boom Boom Pow och all musik som får dig att dansa som en drogad indian, påtänd ekorre eller varför inte som en bläckfisk. Jag tror jag dansar en slags av kombination av dessa förslag jag gav er nyss.
Jag är nog inte ensam om att dansa runt i hela huset när resten av familjen är borta, men ibland har man haft så hög volym så man hör inte familjen komma hem, och så plötsligt står hela familjen i dörr-öppningen med hakan ner till golvet för att du dansar tango med en golv-mopp i hallen.
BUSTED, skäms man och visar inte sitt ansikte resten av dagen?
Eller så fortsätter man shaka that ass framför familjen och ber dem joina din påhittade Zumba!?
Skäms inte för den du är, för din familj, dina vänner eller pojkvän/flickvän älskar dig för precis den du är!
SÅ keep on shaking that money-maker hela dagen om du vill, för det är inte förbjudet att ha kul och njuta av sitt liv!

C YA!




 

 

Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Ovido - Quiz & Flashcards