CassettMusic

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Andersson - 3 januari 2011 19:42

Ja, den här låten har jag gått runt och sjungit på hela dagen!
nu ska vi se om den fastnar på era små eller stora hjärnor :)

 
   

Av Andersson - 3 januari 2011 10:50

Är det bara jag som tycker året har gått jäkligt fort, jag menar jag minns ju 2010 som om det vore i fredags :').

Nej men seriöst, nu är det redan det året man fyller 18, det där året då allting blir lite speciellt. Året man får göra alla det där spännande sakerna bara de vuxna fick göra, året då man äntligen räknas som vuxen!!! Men sedan kommer man ju på att man är ett oktober barn, och då är det bara att säga grattis till mig, 9 månader kvar PEPPA!

Vad är det som gör 18 så himla speciellt då?

* Föräldrarna kan inte bestämma lika mycket över en!
* Man får flytta hemifrån  (men man måste ju ha inkomst, om man inte är s.k bortskämd)
*  Tobak, snus kan du handla utan problem (inte för att det lockar mig)
* Tatuera sig ( men vem följer denna lilla lag i dagens samhälle? )
* Krogen ( ja jag är ju som sagt oktober barn YIPPIE, och nu låter det säkert som jag vore helt desperat efter alkohol och kommer hamna på AA  helgen efter min födelsedag, men så är det inte!)
Finns mycket mer!

18 är ju också liksom en utav de åldrarna man får göra "något nytt"
18 och 20 är nog de åldrar man tycker är mest speciella, och kanske 28 för då får man gå på 28+ höhö!

2011 ska bli mitt bästa år har jag bestämt!

 

Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Ovido - Quiz & Flashcards