CassettMusic

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Andersson - 17 november 2010 16:01

Från och med nu, så heter Justin Bieber numera Justin Beaver, yep thats right, Justin Bäver it is!
I alla fall, igår gjorde jag en rätt så rolig upptäckt, eller så är det jag som tycker det är smått ironiskt och lite halv kul! Minns ni de stora rubrikerna om att " Justin Bieber har kommit i målbrottet" HAH, det fick mig att skratta och så igår fick jag syn på denna bild :


 NÄMEN TITTA JUSTIN HAR FINNAR?!  Ja, det är ju kul att Justin äntligen har blivit ett ansikte, en symbol eller varför inte en förebild för pubertets-barnen! Han kommer säkert bli en super bra förebild... eller?
Ja och vad är det som kostar " endast 499 kr ? " är det hans frisyr som ser ut som en hårig hjälm, eller är det den smått bögiga kläd-stilen eller är det hans röst som just nu låter som en blandning mellan Tom Jones och Tine turner ( jag menar han är ju faktiskt i målbrottet stackarn ) Eller är det vad han betalade för att gå på dagis? Bra fråga!


Nog med Bäver, jaha min syster Matilda kommer in i köket och kollar i tidningskorgen, plötsligt brister hon i gapflabb och visar mig sin smått roliga  upptäckt i tidningskorgen :


   LINDEX bruden visar sitt rätta jag!  ser ni inte felet så måste ni skaffa glasögon eller ännu värre, NYA!


Nu har jag inget mer att skriva så därför skriver jag något helt radom:
Gurkan är min bäste vän!
sen får ju ni tolka det hur ni vill!  


HIT ME!


   

Presentation


Musik,Nöje,Film

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vill du också arbeta inom nöjes-branschen?
 Aldrig!!!
 Skulle vara kul ?
 Ja om det var det sista arbetet på jorden O.o
 Drömde bara om det när jag var mindre.
 Vad är det för något?
  Ja, bara för att få träffa massa kändisar såklart
 SJÄLVKLART, är ju min dröm!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Låt

CassettMusic Gästbok

Läsvärda Bloggar

Veckans Drog Låt

Drog Låten!

Drog Låtarna!
   


Ovido - Quiz & Flashcards